På väg att bli sjuk?

Sitter och fryser ihjäl, och jag har ändå elementet på högsta och ett stort duntäcke över mig, hmm...

Idag så fick vi tillbaka samhällsproven, fick g/vg, blev lite besviken faktiskt, men men, det får väl duga.
Ingen datorlektion så jag och några från min klass åkte till hornsgatan och provade lite kläder och såna saker.

Jag har lite beslutsångest, vet inte om jag ska åka hem innan jag åker till flyget imorgon eller inte, jag tror att jag hinner, men är inte säker, så det är jättejobbigt... Om jag åker direkt från skolan så måste jag ta med mig alla sakerna som mamma bett mig köpa till henne, så det är lite jobbigt det med.

Jag märker att det jag skriver är väldigt ytligt, men jag har bara djupa saker att skriva när jag känner mig lite deprimerad, och det gör jag väl inte nu... Förutom att jag fick en släng idag, en timma innan vi slutade, att jag ville bort, jag ville byta skola, jag var trött på typ alla, eller ja, typ alla..... Men det verkar komma och gå  lite då och då, (hihi det rimmade), men det kanske känns annorlunda imorgon.

Nej om man ska lägga sig och vila ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0