Så igår, Halloween

Ja som sagt det var Halloween igår, första året min lillasyster troligen skulle uppskatta det. Vi skulle självklart ut och "busa" haha, vi klädde ut oss, jag var katt, för jag hade grejerna.... Nicole och Axel var spöken. Axel var så taggad haha, han fick sitta i mitt knä i bilen för vi skulle inte åka så långt, och Nicole höll hårt i sin korg. Vi gick till flera olika hus, lyckades få ihop 60:- och massa godis, lite chips t.o.m. Som ni kanske hör så bor det inte särskilt många barn här, det är bara mina småsyskon, aa och mina kusiner som är typ 16 och 14(? Han kan vara 15) så det är inte så många som visste om att det var Halloween igår... Men det gick ändå, de små var nöjda. =)
Bilder kommer på söndag då jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0