Sådär sådär...

Nu har jag läst kapitlet en gång, och läst sammanfattningen en gång, det får faktiskt räcka just nu, läser kanske anteckningarna om ett litet tag bara, men nu förtjänar jag en paus, är riktigt trött, ögonlocken faller nästan ihop av sig självt... Hatar att vara så trött. Jag struntar i spanskan, går det dåligt, ja vad synd då, haha, bryr mig liksom inte.
Än en gång nu så väntar jag på scrubs, börjar om 25minuter, vilket innebär att om jag började kolla anteckningar nu så är jag nog klar tills det börjar.. Hmm, borde jag kanske?

Jag håller ju på att skriver ner ALLT som hänt det här året, så jag inte glömmer bort det, än så länge är jag på februari, har nog ganska mycket kvar... Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0