Slapp kväll

Har gjort alla datauppgifter nu, vet inte hur mycket jag kan, men det blir kanske ett starkt g den här gången!
Egentligen så borde jag väl pluggat något mer nu, men orkade helt enkelt inte, men eftersom att Carro ska läsa NK så kanske jag gör det med, hon får ju helt enkelt inte vara mer hästig än mig.
Ser att det snöar ute, det är deprimerande, vill flytta till ett varmt ställe, bort från kylan!

Det är prat om tjejmiddag på fredag, fast hemma hos Fatima och det är väl trevligt. Det enda som stör mig, och det stör mig inte jättemycket, men lite.... är att varje gång vi träffas hemma hos någon annan så måste alla vara med och betala, men jag har aldrig bestämt att folk ska ta med sig typ chips, eller något sånt. Det irriterar mig, att jag ger, men får typ inget tillbaka. Som sagt, det är inte ett jättestort problem, men det gnager lite på mig.....

Aja, nu ska jag plugga lite NK =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0