Snart sova

Jag måste snart sova, har mått illa hela dagen, och det är ju som man säger, det finns inget sömn inte kan bota.
Jag vet inte vad jag föredrar mest, att det faktiskt kommer upp något, eller att må illa :S Inget utav det är särskilt kul...

Kollat på Desperate Housewives nu, antingen så är jag riktigt smart, eller så är serien helt korkad, för jag typ listar ut alla "hemligheter" på en gång, innan dem avslöjats ja.... Haha, juste, skrattade nästan ihjäl mig, för jag kollade på Ugly Betty i brist på annat, så hör jag hur en låt från High School Musical kom helt plötsligt, vet inte om High School eller Ugly Betty ska skämmas mest =) =P


Är inte det här sötaste smileyn?: =o) Älskar den ♥

Nej godnatt på er allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0