Söndag

Hejsan hoppsan alla glada!
Igår, hahaha herregud, kan man känna sig mer patetisk? Det var ju som sagt fest, helt okej i början, det var typ min morfar, och massa "farbröder" (inte helt alltså, bara ingifta)... Alla är typ gamla förutom mina kusiner som är typ som mig, men vi pratar inte så mycket.... När klockan börjar bli typ 10, så kommer gitarrer och ukuleles fram, och vad spelas och sjungs? Jo Leende guldbruna ögon.... Kände mig så status! Fatima ringde för att berätta att hón var på fest(?) med en kille från min klass. Så vare sig du vill eller inte Fatima, nästa helg följer jag med dig! =)

Idag åker jag hem, ska bli skönt, har gjort spanskaläxan tror jag, och ska göra matten på vägen hem. Engelska-boken är nästan utläst. Det kanske inte blir en så stressig vecka som jag trott, har bara några prov men det är i slutet av veckan. Ja det kanske går.

Näee nu ska jag göra något vettigt! Bilder kommer troligen ikväll =)

P.s. Jag har inte vart inne på msn på flera dagar nu, känns väldigt befriande! Tror jag ska strunta i det nu, vill nån något, smsa eller ring! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0