Söndag

Jag har som vanligt min "bara ligga i sängen"-dag idag.... Kollar alla dåliga komedier på tv.
Samtidigt så håller jag på med Scrubs trivian på Facebook..

Your Total Score:14980 points
Level: Savant (520 points til next level) 
Your Rank: 4085 out of 258445
 Jag är alltså bland de 4000 bästa, imponerande va? Haha.

Jag längtar till sommaren, då jag och Fatima kanske, men bara kanske ska spendera heela lovet i Visby, haha, det kommer ju vara underbart!

Senare så kanske jag är duktig och skriver lite på min novell till svenskan, tror jag måste skriva lite i alla fall, och så MÅSTE jag göra min spanskaläxa, ingen aning vad man ska göra egentligen, men får väl gissa mig fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0