Söndag.

Idag så vaknade jag allt för sent för att hinna blogga, vi skulle nämligen till min gammelfarmor som fyller 85.
Jag är fortfarande ganska uppskakad från igår, men det kanske går över snart.

Min gammelfarmor har i alla fall en hund, världens sötaste, men hon börjar bli ganska gammal, typ 11år. Hon har börjat gå dåligt och haltar, hon har svårt att andas, jag tycker det är jättesorgligt, och kommer antagligen gråta så jävla mycket när hon dör, älskar den hunden verkligen.

Jag har förresten en läxa tills imorgon, som jag inte ens börjat med, att skriva en text som ska handla om en politisk fråga som jag känner för, kommer inte på en enda fråga... Det kommer nog gå ganska dåligt för mig, plus att vi ska redovisa den i små grupper imorgon, HAHA det kommer gå så sjukt dåligt.

Nu ska jag leta efter en fråga att skriva om, see y'all

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra söndag! =)

2007-11-18 @ 17:11:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0