Tisdag, och jag fick sluta tidigare

Ja som sagt, vi fick sluta tidigare, men bara dem som inte hade omprov *blinkblink*

På svenskan idag så skulle vi gå igenom våra resultat från reklam-läxan, alltså att vi skulle tolka åldersgrupp och om det var humor eller skuld man spelade på. Typ. Men i början av lektionen så sa John (svenskaläraren) att det var massor som hade skrivit dåligt på sina noveller, vet inte varför men jag tror min är en utav dem! Tragiskt.

Visste ni att det är temperaturskillnad mellan söder och Kungsholmen, blev helt förvånad, för på väg från skolan så ville jag ta livet av mig, men så kom jag till Fridhemsplan, och där var det varmt.. Nej det var obehagligt.

Nu så ska jag vara lite uttråkad ett tag, och sen börja plugga matte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0