Tisdag

Idag var det ju gymnastik, men vi behövde inte göra så mycket, vilket är trevligt. På naturkunskapen så fick vi veta var vi ungefär låg i A och B-kursen, jag kan stolt meddela att jag ligger på VG i båda, wooow =P
Sen var det svenska, kan inte alls vad han pratar om, det låter som en massa rappakalja i mina öron, men okej, det kanske fastnar nångång... Vi hade även data, fick G på excel-provet, haha tyckte det var ganska duktigt ändå....
Kommer nog inte få bättre i data ändå, kursen är ju slut nu i december.

Imorgon har jag endast 140 minuter i skolan, ja plus tiden jag ska sitta med Carro och typ hitta fakta om Malaria. Känner att jag måste ge järnet nu om jag har VG, kan man inte släppa tyglarna redan och bara låta det bli ett g, så jag kämpar!

Just för tillfället sitter jag och tuggar på en Jawbreaker, du vet en sån där sak som är ganska stor, rund, med riktigt tjockt skal och inuti så är det ett tuggummi, väldigt gott och sött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0