Torsdag, snart fredag!

Längtar väldigt mycket tills imorgon, efter skolan, då man är ledig! Idag så ska jag då plugga historia, spanska och kanske engelska, och i helgen så ska jag skriva en novell. Min novell är lite sådär härligt baserad på en sann historia, men samtidigt väldigt påhittad.
Tror den kan bli väldigt bra.

Klockan 5 så kommer min kusin hit, ska hålla koll på honom medans min andra kusin har utvecklingssamtal. 
Sen så ska jag vara ensam ganska länge, för paps ska på Mobilgalan, och ja, haha jag ska vara ensam helt enkelt. 

Idag så jag vet inte, det har vart en sådär halvrolig dag, jag var på jättebra humör fram tills datalektionen då läraren blev jättesur för att vi skrattade...... Suck, hatar när det är emot reglerna att skratta... Det förlänger ju trots allt livet! 

Förresten, för alla som inte visste det, så har jag vad som kallas vinterdepressioner, så jag kommer deppa ihop rejält, oftast märks det inte, vi hoppas att det är så nu med, men det är hemskt, jag är typ allergisk mot vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0