Torsdag

Idag är det som sagt torsdag, lycka! Bara en dag till fredag. Men jag ska hinna ha två prov, och miljarder inlämningar, och fasiken, kom på att jag glömt att läsa samhällsläxan.... Inte bra, efter jul så är jag fast besluten att börja ta skolan på allvar, då typ alla våra betyg sätts. Datan som är slut i jul, ja den känns ganska förlorad. Så vi skiter i det nu haha.

Förresten, jag fick ett ryck för ett par dagar sedan och skickade ett mail till en kvinna på Friis & co. För att klaga på att väskorna blivit så fruktansvärt dåliga nu förtiden. Min andra väska gick ju sönder förra fredagen. Kände att jag ville klaga, och då sa hon att som kompensation, så skulle jag få en överraskning så nu väntar jag!  Haha, Carro trodde det var en brevbomb. Och det kanske det är... Skulle inte det vara ganska coolt. "hej jag fick en brevbomb från friis, vill du skaka min hand?" så visar man sin plasthand, eftersom den andra sprängdes sönder... Usch vad tråkig och konstig fantasi jag har! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0