Trend i bloggvärld?

Jag har fått en känsla av att alla bloggar som finns nu för tiden är antingen om unga föräldrar, och tro mig inte fel, jag älskar dem bloggarna och läser konstant, och så finns det modebloggar.... Modebloggarna suger, helt ärligt, det är det värsta jag "läst" någonsin, ingen bryr sig eller har jag fel? Alla ser bara likadana ut hela tiden, köper samma kläder....

Haha ja, var bara tvungen att säga det. Just nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy, men bara men ena ögat, det är inte så intressant, fast jag borde tycka det, eftersom det 'är säsongsavslutning.

Har gjort matteläxan halvhjärtat, det är så fasansfullt tråkigt... Haha, hatar matte....

Förresten, Linnea och Tuva som jag träffade idag, kommenterade att jag pratar som en gammal tant, för jag kan massa gamla ord, som nästan ingen använder idag, Linnea tog fettdrypande som exempel, men det är väl ändå fler som säger.... eller? Aja, jag gillar mitt knepiga sätt att prata, det gör mig minnesvärd. Jag kommer vara "Lina med de konstiga orden", gud vad fantasilöst det där var, men men, jag är trött, så då får man vara fantasilös =D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är en ny trend att ha en blogg,
Enligt mig är det nya playahed! typ ;)....hehe Jag menar det är lite mognare, personligare och hundra gånger bättre :)
Puss&Kram,

Toba

2007-11-29 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0