Utvecklingssamtal.

Det gick ganska bra på samtalet, eller alltså haha, att säga att man valde skolan för att den hade riktigt låga poäng.. Min lärare försökte säga att men så var det ju inte, sam-samlinjen hade ju ganska höga poäng... tyckte hon ja. Men men, jag tror jag fick några bra slag mot matteläraren och dataläraren, vilket var rätt åt dem båda.
Jag klagade på det mesta, och hon sa att självklart ville hon att jag skulle gå kvar, men om jag inte var nöjd så skulle jag byta, för att det var det viktigaste.

Så ja, nu är jag tillbaka där jag började, ska jag eller ska jag inte byta?

Jag sitter och kollar på Greys anatomy, och gråter haha.
Har skrivit lite på min novell, det är nog en G-novell i alla fall, och det ska vi väl vara glada för!
Imorgon så kan vi ha prov på Notting Hill (ja filmen, låter det normalt, neeej inte direkt.......) och jag är ju lite dålig, hatar filmen så jag kommer inte ihåg ett dugg! Jag satt i min egna lilla värld medans folket såg den... Det straffar mig nu, antar jag.

Sovmorgon har jag i alla fall, riktigt skönt, älskar sovmorgon ♥

P.s, jag kanske är ensam hemma på lördag, wooow :p haha nej men jag vägrar sitta hemma oavsett, så det kommer nog vara helt tomt hemma hos mig i såna fall.. =)

Nu ska jag skriva klart min novell, om Isabell, (det rimmar) GH har hjälpt mig med alla namnen, så väldigt snällt av honom haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0