Alltså jag vet inte vad som är med mig........

Jag har vart hemma idag igen. Och jag fattar inte varför! Jag vaknar runt sex, ställer min klocka på halv sju, men vaknar inte, utan vaknar istället halv åtta, och idag så orkade jag bara inte gå upp, så jag somnade om till halv ett....
Så jag antar att jag var trött?  Haha, imorgon så kommer jag nog i alla fall vara pigg, jag lovar att det är mitt illamående som aldrig går över som gör att jag inte orkar med något. Usch......
Nej så skönt att det snart är lov, då ska jag vila ut mig... Förhoppningsvis, måste plugga massa saker, och en del av dem sakerna vet jag inte ens vad det är, så får fråga ut någon imorgon =)

Enda jobbiga är att jag måste städa här hemma, ska ju ha tjejmiddag, haha, så måste fixas till då!
Usch jag hatar att göra såna saker, men det måste göras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag vet hur det e :P jag försover mig ju ALL THE TIME ;P

2007-10-31 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0