Än en gång, men gillar ni det inte, läs inte!

Haha för Nast***** igen ;) Oj vad diskret :p haha

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- Jag vägrar gå till skolan idag
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- 100 i min lilla plånis :p
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- Molest
4. Favoritplanet?
- Neptunus, så fin färg <3
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Hehe, min mamma
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- Den jag har nu, en grej från Scrubs
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- En tröja...
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- Nej
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- Har inga just nu, men jag har vans =P inte alls vad frågan var....
10. Ett ljust eller mörkt rum?
-  Mörkt
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Tittade på tv
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- "Haha okej, :) Yap, det blir asbra :D"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Vid fridhemsplan, så, en kvart bort.
14. Vilket uttryck använder du mest?
-  "dude, that's fugly"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Carro, my love <3
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Elvispen, en larvig hund....
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Hahahahahah, det är en hemlighet det ;)
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Fler än jag kan räkna!
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 - 15
20. Din värsta fiende?
- Fiender, der ska stå fiender.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- En bild från Kreta
22. Vad var det senaste du sa till någon?
 - "Hej"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
-En miljon, då kan jag ju flyga hur mycket jag vill! :D 
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
-  Jag gillar alla lika mycket :)
25. Senaste låten du lyssnade på?
- Apologize, vilken annars?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, mitt sms tror jag :O :P

2007-10-31 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0