Äntligen!

Nu är min samhällsuppsats färdig, nu får vi bara hoppas att det blev rätt, annars vet jag inte vad jag ska göra!
Ikväll var det ju premiär på Bonde söker fru, underbart program! Satt och funderade på varför alla bönder under trettio var grisbönder.
När jag såg det så mindes jag hur kul jag haft på min gammelmormors gård, saknar det lite, tror nog jag ska åka dit nästa gång jag åker till Gotland, den är så rolig, speciellt på somrarna och man kan hitta kattungar där. Fast jag har alltid ovanan att vilja ta hem dem, och det går oftast inte så bra, så vi har slutat ta dem... Fast dem är så underbara ändå.

Nu är det fortsättning på Grey's Anatomy, spännande!

Imorgon förresten så är det "Fransdagen", då ska vi kolla på teater i aulan, och har inga lektioner förrän efter klockan 12, så vi hinner tyvärr ha dataprov, som jag inte tränat på, för jag vet ju inte vad jag ska plugga på, eftersom läraren blev galen senaste lektionen, så alla försöker hitta i dimman just nu, (säger man ens så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0