Ärlig

Jag har en vana att ofta spela en roll, en person som inte är jag, det är tyvärr väldigt få som sett den riktiga människan i mig, jag har flera olika sidor som kommer fram till olika människor, kalla det osäkerhet, jag bryr mig inte riktigt. Men här på bloggen så känns det som om det är den riktiga som skriver, här hamnar allt jag inte vill säga, allt jag tänker.... Och jag tänker mycket.

Den här bloggen finns inte till för att folk ska kunna veta vad som händer i min skola, eller för att skapa stora läsar-siffror, den är här för att jag behöver skriva av mig, och för att jag vill minnas saker som händer, jag vill sprida hur jag tänker så folk som läser får förståelse för mig, hur det är att vara mig... Ointressant? Troligen, men det är inte något jag behöver tänka på, eftersom jag skriver för mig, inte för någon annan.

Det låter som om någon klagat, men det har självklart ingen, däremot så känner jag att jag vill ha sagt att ingen verkligen känner mig, och om ni tror att ni gör det så tror ni fel.

Nu ska jag snart ut på en promenad, behöver rensa mitt huvud, och tänka vad jag vill ha gjort, vad jag vill göra med mitt liv helt enkelt, och planera något som jag kan se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0