Bloggutseendet?

Vad tycker ni? Jag blev ganska nöjd faktiskt, känns ganska mig, hehe.
Jag håller alltså på att lära mig HTML så jag kan göra mina egna sidor, kan behövas nu när jag ska starta en big ass-sida! Den ska vara super-avancerad, där man kan bli medlem och så ska det finnas ett forum, chat (fast det är jag inte säker på), och en egen profilsida. Typ en community, fast det kommer handla om en sak, min alldeles egna små jobbiga besatthet: våldtäkter, (ja jag är galen, men ni får leva med det,) det ska bli en sida för alla som är trötta på systemet som finns idag, och som inte finner sig i att oskyldiga kvinnor våldtas, och sedan får lida för det i all evighet, medans mannen inte ens fälls. Haha jag ska vara tyst nu, allt kommer finnas på sidan, som jag ska börja planera nu. Så den kanske är uppe om en månad, eller två, vill ha ALLT fixat innan den läggs upp.

Nu ska jag sitta och bli deprimerad i min ensamhet, eller så ska jag ha spa-kväll, och göra ansiktsmask och fotbad, haha det var allt jag kom på.


Kommentarer
Postat av: Angelica

snyggt! fina färger

2007-10-05 @ 21:51:59
URL: http://heartglitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0