Circumstances

Under vissa omständigheter, hur långsint jag än må vara, så kan jag sluta vara sur.
Det hände igår, med PK, han visste en grej jag innerligt ville veta, (nu ångrar jag att jag vet det) och ärligt så saknade jag honom.... Men ja den saken jag fick veta var väl anledningen till varför jag inte gick till skolan idag, anledningen till att en redan "trasig" människa gick ännu mer sönder, fast att jag redan visste, nånstans långt in, så blev det sanning. Och jag VILLE verkligen inte att det skulle vara sant. Men men, it is closure, and now it is time to move on, so that is what I will try and do now =)

Och ska aldrig göra en så dum grej som igår igen, jag lovar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0