Dåligt uppdaterande

Jag hade för mig att jag skrev ett inlägg igår runt 2-tiden, haha, men det gjorde jag visst inte. Idag har jag vart sååå slö, har legat i min säng hela dagen, sov 4 timmar. Har alltså vart riktigt trött idag, nördat mig och spelat sims haha. Funderar på att gå ut och gå, men är osäker om jag orkar.  Igår var i alla fall en riktigt rolig kväll! Lagade carbonara, men tror inte att dem tyckte om det, alla tog ketchup på haha. Sen så sjöng vi lite singstar, Fatima och jag tog ton, haha.  Sen satt vi och pratade länge, länge, riktigt trevligt. Vi pratade om våra drömmar, så kom det fram att jag och Fatima hade haft liknande om Mathildas tvilling Oscar, så Mathilda skickade ett sms typ : det är några här som haft drömmar om dig. Altlså vi sa inte vilka som haft drömmar.

Senare så kom Oscar till mig, han hade vart hos Oliver som inte bor så långt bort, och Nastaran säger att det var just jag och Fatima som haft drömmar, det var hemskt, vi låg bara och skrattade, det var lite svårt att kolla på Oscar efter det. Vi pratade även om signaler som tjejer har, för att visa killar att dem gillar dem, men det lät inte så logiskt det vi sa så det ämnet släpptes ganska fort...

Det var en riktigt trevlig kväll, vi borde ha såna mycket oftare =)

Jag grubblar på en sak, men än en gång så är jag lite feg för att säga det, haha, jag vet ju helt enkelt inte vilka som läser....... Inte så många, men ändå! Så vi får ta det nån annan gång, när jag känner mig säker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0