Får nästan ångest

Det är lite irriterande att bara ligga i sängen hela dagen, med datorn i knät. Men men, imorgon ska jag och Carro träna hårt! Vi ska träffas 10.30 och köra på efter det, imorgon ska vi nog lära oss hur man gör med.

Jag fattar inte varför jag är så besatt av alla dessa bloggar med "unga mammor", det är så intressant att läsa, I love it. Det kan nog hända precis vem som helst, därför det är kul att läsa, tror jag.

Jag ska snart sova, för jag har ju som sagt bara sovit 4 timmar inatt, så det känns som om det är dags, har haft en extrem huvudvärk med så det är nog till det bästa om jag sover? På onsdag ska jag i alla fall åka till Gotland, vi ska halloween-fest, vet inte vilken dag men det brukar vara väldigt roligt, min morbror ser alltid helt extrem ut haha. Funderar om jag ska ta med mig min kattkostym och klä ut min lillasyster till det, annars får hon vara prinsessa (hennes personliga favorit tror jag). Kommer nog sminka henne och hålla på, älskar att sminka min lillasyster, det är som att hålla på med en liten "Lina", hon är väldigt lik mig, utseende och personlighetsmässigt.
Och bara så jag säger något, min lillebror, han kommer nog vara en bonde eller något sånt, haha, jag tror att min lillebror antingen kommer bli bonde eller så blir han extremt gay (haha jag hoppas på det sista, jag vill verkligen att han ska vara gay!)

Nej om man ska dricka varm choklad med vanilj-sojamjölk, otroligt gott...

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

Dude, man kan ju alltid hoppas på att han är gay.. men jag antar att du skulle gilla honom även om han inte var det... :P

2007-10-28 @ 23:14:22
Postat av: Melanie

just det, när du skriver det, jag träffade emelie o lina i stan idag :P

2007-10-31 @ 20:42:10
Postat av: Melanie

och Wilma också såklart! :P

2007-10-31 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0