Fascinerad och lite avundsjuk

En kille från min förra klass i Rålambshov, det är inte så intressant, men ändå, han och hans flickvän har vart tillsammans i 1 år nu. För det första: ETT helt år! det är 365 dagar, jag menar det närmsta jag kommit är 6månader och EN dag, haha Viktig med den där dagen ;).

För det andra, det visar hur fel första uppfattning man kan få av en person. Jag trodde nämligen att han var lite av en player och hoppade från tjej till tjej, men se hur fel jag hade! Men han skickar såna vibbar, han är lite "macho" men så hör man hur han pratar med sin tjej, typ viskar ut orden, inte för att han skäms (tror jag) utan för att det är mellan dem två. OCH dem pratade hela tiden, kändes det som i alla fall....

I slutsats: Jag älskar och saknar 9c1, och c2 om jag ska vara ärlig, men c1 ägde allt, den perfekta klassen! ♥

Haha min nya klass har en ganska lång väg kvar innan perfekt, men men, vad förväntar man sig. Kom på en ganska bra liknelse: Det är som sexan igen. Dem som förstår det förstår, dem som inte förstår, stackars er.

Apropå klass, så kom jag att tänka på läxor, och det blir imorgon istället som jag gör dem, känns bra att skjuta på allt, igen!

Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

dude, han har ju varit otrogen mot henne... inte för att jag vill bursta your bubble here, eller nåt. :P

2007-10-03 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0