Fredag

Spanskaprovet gick väl, det är nog inte ett mvg men ett svagt g? Det känns som om det inte händer något särskilt roligt längre, eller det gör det men jag vet inte vilka som läser riktigt vilket gör det lite knepigt, eftersom det mesta handlar om andra människor.....
Idag var väldigt skönt i alla fall, synd bara att min historielärare är så pinsamt dålig på att hålla tider så vi får sitta övertid hela tiden.
Det är lite lustigt hur dåliga folk är på att "kolla snett", jag gör det jag med, jag tror att alla gör det, men om det ska göras rätt så gör man det lite diskret, inte typ stirrar som en pantad åsna, då vet man nog vem den kollar på. Jag kollar snett, men mest bara för att jag inte kan kolla ordentligt snett, när jag blir sur däremot säger Carro att det ser ut som om mina ögon ska spruta eld, haha.

Ikväll så ska jag ha en kväll för mig själv, kolla på film, är extremt sugen att se Moulin Rouge, pratades lite om den idag, och jag kommer ju då aldrig tröttna, sett den hur många gånger som helst, fortfarande lika bra =)

Imorgon så är det prat om att några från min förra klass ska träffas och typ bowla, spela poker och se film =D Hoppas extremt mycket att det blir så, saknar alla sjuuukt mycket!

Nu ska jag pimpa klart mina skor, gör dem lite mer "Lina" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0