HAHA!

Den här killen bara måste jag gifta mig med :

Meddelande från howgrove

Skickades Idag 09:27 Svar: sötnos
Ok...du förstår väl så småning om att kvinnor och män är väldigt olika biologiskt och psykologiskt... Ha det bra.. kram.. ni lesbiska har det säkert skönt på ert sätt

Varför han skrev så var för att jag sa att jag inte ville se hans weiner i webcam, förståeligt? Jag tycker det. Det är så kul med killar som är så här, dem är patetiska, (och det kommer låta som skryt  men tro mig det är det inte....) Det här händer nästan dagligen.

Så lite på skoj såhära en trevlig tisdag eftermiddag, Lina's lilla raggningshjälp!:
1.Om du ska prata med en tjej, säg något sött, eller ännu bättre skriv "Hej, Hur är det med dig? Du var ganska söt *rodnar*.
2. SÄG ALDRIG, alltså aldrig, om du inte känner tjejen väl, "vill du se mig i webcam, jag får sån ståkuk utav dig". Kan det bli äckligare?
3.Tjejer är inte svåra, bli inte sura om hon direkt inte öppnar sina armar mot dig, det tar tid, men det gör det även för normala killar, alltså INTE dem desperata.
4.Spela självsäker, och jag vet, ytligt, men försök att hitta tjejer på din nivå, så att om du vill ha den "populära" tjejen, tänk om, såna saker funkar ändå bara i film.

Haha det sista var inte för att vara elak, =)

Hur som helst, filmen, (This is England, för er som inte läst förra inlägget) var helt okej, jag är lite galen och tyckte någon borde dött. Men det var verkligen en insyn i brittiska liv på åttiotalet, kändes det som, men hey, vad vet jag, levde inte då sörru. Tycker nog att man borde se den, dock var det ingen American History X som förövrigt är awesome! Hehe, se den med, or else!

Jag klagade ju väldigt mycket på klassen i början, men känner nog att dem vuxit lite på mig nu, nu är det själva skolan jag inte gillar, men klassen är okej, man kan liksom hur den "fungerar", om det är såna uttryck vi ska använda.
Idag ska jag faktiskt plugga, alldeles strax, hoppas jag, hmm, nej jag försöker inte fördriva tiden genom att skriva för mycket... Idag ska jag plugga matte, börja på samhälle och om jag hinner naturkunskap, annars gör jag det imorgon, slutar 10 i tolv, Burn Carro, BURN!

Förresten så skulle jag köpa nagellacksborttagningsmedel, och hittade en liten roliga sak från Åhlens som är små wipes, som redan är klara att använda, så ska testa dem, kan vara bra, vem vet.....

Nu kommer jag matteboken! Lina kallopsar away, (kallopsar är ett väldigt påhittat ord för galopp, som en häst gör, och häst i min värld är plugghäst. Så alla förstår )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0