Hejsan

Idag så flöööög timmarna förbi.... Så skulle jag säga om jag inte tyckte att tiden gick i snigelfart, satt typ och kollade på klockan hela tiden, och har ni märkt att då går faktiskt tiden bara ännu segare, så en skoldag på 320minuter, ni får täkna om det till timmar själva, kändes som 3dygn, hehe.

Melanie fick mig att skratta flera gånger idag, fast det enda jag kommer ihåg just nu var när hon nääästan ramlade ner för trappan, alltid roligt sånt...

Carro och jag hade slagit vad vem som skulle få bäst på engelskaförhöret förra veckan, och vinnaren blev!


Inte jag, alltså så vann Carro, men enbart för att jag hittade på ett eget uttryck, som finns på svenska men inte på engelska. Mitt uttryck: got on you feet. Alltså det skulle stå got on your feet, som är svenskans typ: kommit på fötter. Så ja, det blev inte full pott här inte!
Idag på förhöret så gick det ännu sämre, men det var säkert bara för att jag inte pluggat, haha så hittade på svar istället.

Nu ska jag snart åka till stan och byta mina stövlar, visade sig att en tjej i klassen har likadana, och jag har helt enkelt bara något emot sånt, okej om det bara vart en i skolan, men samma klass, Too much helt enkelt!
Så min lille far får följa med, för att dem inte ska tjafsa om det, brukar lätt bli så, att dem säger att man inte kan byta, fast dem inte ens är använda, men så är pappa med och då fixar det sig på 5sekunder, så han får följa med som säkerhet, annars blir jag aldrig av med sko-helvetena!
Lite deppigt att hon har likadana, eftersom det var det första paret jag hittat som får mina ben att se normala ut, istället för tändstickor, antingen så måste jag träna upp mina ben eller så måste jag äta mer så dem blir tjocka, undrar hur det blir hehe.

Nu lockar tv:n för mycket! Skriver om hur det blir med stövlarna! ♥

Kommentarer
Postat av: Putte

Tråkigt.. Jag tyckte de var fina:)
Och om du äter mer, sätter det sig verkligen på benen då? ^^

2007-10-05 @ 16:54:58
URL: http://www.metrobloggen.se/overklig
Postat av: Melanie

du missar aldrig mina moments, haha :P

2007-10-05 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0