Ingenting

Jag har ingenting att säga, =S hoppas något vettigt kan sägas imorgon....

Det jag skulle kunna säga är att idag så hade vi svenskatest, och det gick väl okej, sedan så skulle hela klassen åka till brännkyrka gymnasium, för vi har ju det hära ungdomsparlamentet, vi skulle träffa vår grupp och ha olika teambuilding-övningar, men vår grupp var lite spacey, så vi gjorde typ inget. På vägen hem så skulle vi åka mörby-tåget, och det stod på perrongen, så vi sprang, alla kom in förutom jag, och dörrarna stängs, jag fick lite panik, inte för att det gjort någon skillnad om jag åkt det andra tåget som kom efter, men så en kille i min klass, haha det var så sött! <3 Han gick emellan dörrarna som stängdes och tryckte upp dem, så jag skulle komma in, haha det gjorde seriöst hela min dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0