Jag är värd min semester

Imorgon klockan 20:00 så åker jag till min lilla mor på Gotland, och ska inte öppna en endaste bok från skolan, ska vila upp mig helt och hållet i två dagar, så jag orkar med nästa veckas stress, för det första så är det såååå välkommet, jag brukar i vanliga fall tycka att det tar emot att åka dit, det brukar alltid hända så mycket här, men den här helgen vill jag inget hellre än att bara ligga i soffan, kanske gå på promenad med hundarna och leka med småsyskon. För det andra så haha, jag skulle inte pluggat oavsett om jag vart där eller här.  Den trötthet jag känner nu är något jag aldrig vart med om förr, dessutom så får jag ont i hela kroppen p.g.a. (tror jag i alla fall) att jag stressar runt så mycket. Det är väldigt svårt att planera in att träffa kompisar+göra läxor+att ta hand om mig själv, och pyssla om mig, det funkar inte!


Hehe jag hittade en låt som jag absolut bara älskar ♥
Länk här Videon är lite off, jag vet, men men, haha inte den som är viktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0