Jag snubblade på något oväntat

Jag såg ikväll att den klassen jag funderade på att byta till, hade en blogg, haha, det var lite lustigt, dem ligger högt upp i listan dessutom...
Nu ångrar man ju lite att man inte bytte, hehe, eller nej, jag är ganska nöjd nu faktiskt. Det finns väl undantag men det finns det väl alltid! =D

Ja, för er som vill se här är MP1A's blogg

Förresten, mitt pluggande det går ju liksom, sådär, hehe, har ingen lust helt enkelt! Och jag har ändå 3000 saker mer som måste göras, men men, det blir väl en sen kväll helt enkelt!

Imorgon så är det i alla fall spanska med vår käre Thomas, sen Naturkunskap med Boel (vilket i o för sig är helt okej nu för tiden, förutom att hon alltid har röda kläder, det går mig på nerverna) sen så har vi Thomas igen, fast då är det engelska ( Och Carro kan visa sin psykopatsida igen).
Kort och gott, jag har inga som helst problem med skolan, eftersom jag ändå bara sitter och skrattar hela tiden, pluggar typ...... inte alls, men det är arbetet som är när man kommer hem som är liiiiiite jobbigare.....

Jag ska förresten läsa igenom ALLA motioner från ungdomsparlamentet tills på måndag, okej, det är typ 10 sidor, men det är just principen att jag MÅSTE göra det som är så fruktansvärt! Nej nu pladdrar jag bara, ska ju plugga, haha, det kommer gå riktigt bra på mitt prov imorgon(!) men om jag har tur så är jag inte ensam om att ha pluggat pyttelite(?)  *blinkar till Carro, i hopp om att hon är lika dålig som mig*

Kommentarer
Postat av: Johanna från mp1a

alla som inte går i mp1a på jensen norra missar något!

2007-10-11 @ 22:28:58
Postat av: Lina

Hehe, du kan ha rätt Johanna ;) men min klass är ganska mysig den med, nu för tiden i alla fall =)

2007-10-11 @ 22:40:36
URL: http://underbaralina.blogg.se
Postat av: Carro.

( Och Carro kan visa sin psykopatsida igen).

Now I'm like... all insulted and stuff. :(

:P

2007-10-15 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0