Kunde inte låta bli

Jag kollade på filmerna. Filmerna där störda människor, mot andra störda människor.
Jag menar självklart filmerna med dem som nu mördat en människa, och jag mår illa. Min blogg blir väldigt dyster, men jag mår seriöst illa av att det är såå FEL på mänskligheten idag. Jag lider och känner mig definitivt inte säker där jag är, alla ungdomar som inte slåss, kommer nu leva i skräck, kanske inte visa det, men alla kommer ha det i bakhuvudet. Jag känner i alla fall så, jag skulle helst av allt bara krypa ned under täcket och slippa se allt som händer. Hur kan vi ha låtit det eskalera som det har!? Hur kommer det sig att sextonåringar har börjat mörda?

Jag kan ärligt säga att jag fruktar lite att vara ute, jag har alltid vetat att man ska akta sig, men då har det mest varit äldre gubbar, äldre gubbar jag som tjej ska akta mig från, men de senaste dagarna visar ju bara att vi måste akta oss från alla, man ska inte lita på någon.  Men det funkar ju inte i längden, vi kan inte sluta lita på varandra, men det är så långt det har gått! Världen är ful, och Stockholm är ingen skönhet heller.....

Kommentarer
Postat av: sara

jag håller med dig totalt! Det är helt sjukt.....

2007-10-09 @ 19:55:53
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Anonym

vart kan man se filmerna??

toba

2007-10-09 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0