Lördag

Idag har jag vart på Nicoles dans, lekt med Axel i lekrummet, blivit kär i en SKKITFUL mössa, men tänker ha den ändå. Sen så bakade jag muffins som hjag alltid gör när jag kommer hit.
Det kommer bilder, när jag kommer hem.
Förresten, igår på båten så var det storm runt omkring och det var som om båten snarare hoppade fram än flöt, hade inte vart ett problem om inte hon som satt brevid mig, skrek varje gång något hände och typ bad till gud, det gjorde mig jättenervös, haha............. :) Ikväll så sitter jag och ritar i min lillasysters målarbok, skitbarnsligt jag vet, men jag tycker det är ganska skönt att känna mig barnslig lite då och då, så sällan man får göra det så jag tar tillfället i akt :) Skriver mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0