Lördag

Ledsen att jag inte skrev ett enda ord igår, men jag hade lite fullt upp hela dagen.
Först i skolan så var jag så trött att jag inte kommer ihåg ett dugg. Hehe. Efter så skulle jag hem till Kim, för att vara där, sjunga singstar och se film, tillsammans med Emilie och Tuva.. Jag var väldigt nervös, visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, hade ju inte träffat Emilie på JÄTTElänge.... Men det var inte så hemskt, eller rättare sagt det gick bra, vi pratade lite, vi såg House of wax, men jag och Kim smet iväg halvägs och åt mat, igen... Sen kom alla ut i köket och vi pratade massor. Det var en riktigt trevlig kväll faktiskt.

Idag så har jag städat och handlat mat, och sedan städat lite till. För ikväll är det ju tjejmiddag, då jag ska laga carbonara och det ska vara allmänt trevligt! Vi ska se film, och bara ha det trevligt och prata, allmänt tjejiga alltså.
Nej det blir bra ikväll =)

Ska ta många fina bilder, som alla får se sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0