Måndag, men det gick relativt snabbt idag!

Ja som sagt, den här dagen gick snabbt. Spanskan var som vanligt, gjorde ingenting! Haha.
Vi åt så onyttigt det bara gick idag, på mcdonalds, för att det var blodpudding i skolan, och jag är ledsen, men det är helt oätligt! Nasty. Och Toba sa en sak idag, eller hon sa två, och båda fick mig att skratta väldigt mycket. Tyvärr tänker jag inte säga vad, för det är lite väl konstigt, hehe.....
Här är lite vackra bilder från idag:


Jag och Carro som poserar med finaste vattenkannan


Carro med min kam i håret och den läskiga flugan som dött =(


Adios!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, vad har jag sagt för något??
sköna filmer ;)

Toba

2007-10-15 @ 20:12:48
Postat av: Anonym

Man ser Adam

2007-10-16 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0