Min dag, den sög.....

Den här dagen vill jag aldrig gå igenom igen! Först så blir jag jättesen för att jag duschade för länge, eller jag kom inte sent, men var nära på. Sedan när jag kommer till spanskan så antar jag att jag missat att skriva upp att vi hade glosor med, så det kunde jag ju inte alls. Svenskan var okej, vi gjorde ett test i läsförståelse och jag tror det gick ganska bra. På historian fick jag veta att min mind-map jag höll på i 4 timmar med, den var för lite saker på, jag hade skrivit FÖR lite.... Och sedan samhälle, ännu en VÄRDELÖS lektion, hade gjort rätt, men det var för lite där med.... hmm undrar varför? Kan det möjligtvis vara så att jag inte lär mig något, för att allt suger!? Neeej så är det nog inte, jag är bara lat, eller? Fan vad dålig dag, nu är jag väldigt nära att ta sönder något, men ska hålla igen, och laga pannkakor, se, skolan fick mig att göra pannkakor, illa, illa.......

Förresten, jag ska göra om samhällsuppgiften så att jag har något vettigt att komma med på torsdag då vi ska ha skrivit en motion, synd bara att jag inte kan ett jota om miljön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min dag sög också idag, blääää för "fula lärare" och "fula lektioner"
Toba

2007-10-01 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0