Söndag =)

Söndag igen, tiden går så fort!
Jag glömde säga en sak om igår, jo det var ju så att vi givk ju ifrån Fatima runt åtta, och det fanns ingenstans att gå, för vi är lite sådär.... småtråkiga? Så vi åkte till drottninggatan och började utföra massa pinsamma saker, och jag var först ut, skulle säga till en främling att han var fin idag, när jag sa det så flinade bara gubben åt mig, hehe.
Efter det så skulle Oscar gå fram till två tjejer och fråga om han kunde få krama dem, men tjejerna kunde inte engelska eller svenska så han fick liksom gestikulera ut en kram, till sist gick dem med på det.....
Sen gjorde jag en grej för skojs skull, jag började prata med tre killar som gick där, frågade var dem skulle, och om vi fick följa med, dem "aaa visst, vi håller ett bord på Clara's till er, vi kan spela poker hela kvällen".
Sen så fick jag nån knäpp och "satte på" mig de flirtigaste ögonen jag har, och började snurra mitt hår, och kollade intensivt på alla som gick förbi. Det var då en gubbe 60+ som började kolla tillbaka och typ le jättestort, haha, jag skrattade så sjukt mycket åt honom =)

Idag så ska jag bara städa mitt rum, och ligga i min säng, haha, så spenderar  jag nästan alla mina söndagar, men det finns inget bättre sätt! Älskar det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0