Söndag, dagen som alltid gör mig deprimerad

Värdelös dag idag.

Blev lite deprimerad också. för nästan alla jag känner från nian, dem glider bort. Förr så träffades vi varje helg, pratade ofta, och såg till att vi hade tid för varandra.
Sen nu, en av dem jag såg som en av mina bästa vänner, hon glömmer bort att vi bestämt saker, hon hör aldrig av sig, och det är som om hon inte bryr sig.

Jag förstår att hon har nya kompisar, det blir mindre tid, men att man glömmer en sån sak? Det är för mycket, jag har redan förlorat flera människor jag älskar den senaste tiden, en till vad är det då för poäng med livet? Att man ska mista alla man älskar?

Jag saknar hur det var i nian, då vi var 6 st tjejer som alltid höll ihop, men så förlorade vi en ( och man vet liksom inte ens varför), så nu så verkar alla gå skilda vägar, eller snarare, det blir grupperingar i gruppen, och det är orättvist.

Jag har kvar kompisar sen sexårs, och jag älskar dem men det är samma sak där, vi glider ifrån varandra , är det så svårt att ha livslånga kompisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0