Söndag, och hemma igen

Nu är man hemma, och det är riktigt skönt, ligger i min säng och kollar på Friday Night Lights(?)
På båten så visade dem Miffo, och jag ska vara ärlig, jag hade tårar i ögonen, hehe, den var lite ledsam... Men slutade bra, som vanligt. Jag har MASSA bilder att lägga upp, ska göra det snart så alla får se =)

Hehe jag kunde bara inte låta bli:
Hur svarar du i hemtelefonen? Svarar aldrig i den, ringer ändå inte någon kul då =P
Hur svarar du i mobiltelefonen?  "Hallå..... Hej"- Varje gång!
Ringer det mycket till dig? Nej typ aldrig.....
Ringer du mycket? Nej inte det heller
Vem ringde du senast? Far min....
Hur mycket pengar har du? Alldeles för lite =P
Senast kramat och när?  Min lillasyster, idag innan jag åkte
Antal timmar sömn inatt?  6timmar
Sov du ensam? Ja, eller flugan som väckt mig två dar i rad, han var där....
Vem sov du hos senast? Hehe så längesen att jag inte ens kommer ihåg
Vem sov hos dig senast? Det pratar vi inte va =P
Vem vet mest om dig? Oj, haha, det är många som vet mycket....
Vem vet du mest om?  Jag vet ingenting om någon :O
Vad ser du fram emot? Absolut inget, deppigt va?
Vad vill du ha just nu? Ja du, en halsduk sitter ju aldrig fel...
Vem hånar du? ALLA!!
Vem längtar du mest efter? Lillasystern min :)
Vem vill du helst slippa? Jag vill inte slippa någon, förutom min "ex-kompis".....
Vem stör du dig på? Oj, det skulle bli en lååååååååååång lista.
Vem vill du sova bredvid inatt? Min älskade hund Napoleon, han är väldigt gosedjurig....
Vilken buss åker du oftast? 1
Vilken årstid är det nu? Höst =(
Anser du dig själv snygg? Oftast inte...
Har du varit kär? Mmmm........................
Är du kär nu? Neeeeeeeej.......
Är du en bra partner? Neeej inte direkt va, haha, I'm EVIL :O
Har någon varit otrogen mot dig? Ja, fast det räknas inte, för vi var inte "ihop"
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Det hoppas jag inte
Har du varit otrogen? Enligt vissa ja, men inte enligt mig!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag kan alltså inte ragga, så jag antar att jag blir uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej, jag gör ju inte det.. =P
Vad åt du senast? En chokladmuffin
Är du polare med grannarna? Nej, vet inte ens vilka som är mina grannar
Har du varit på ett party? Jupp
Har du varit utomlands? Jupp, fast vill bort mer
Var är dina syskon just nu? På Gotland, och kollar på tv....
Vilken tid gick du upp imorse? Halv nio
Vad gjorde du kl 2 inatt? Gick och la mig
Vad är det första du gör på morgonen? Duschar
Vad ska du göra efter det här?  Äta middag =)

Förresten, jag kom på att det här är första hösten på 2 år jag inte haft en "kille i mitt liv" :O Vet inte riktigt vad jag tycker om det....

Hihi snart kommer bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0