Tisdag

Idag var det plenarsession, med ungdomsparlamentet, Karin Jämtin (?) var där och pratade. Integration (sög redan innan, haha) hade inte sin talare där, så dem fick vänta. Då blev det Arbetsmarknad (? tror jag det var i alla fall) dem var inte alls förberedda och hade inget tal överhuvudtaget, läste bara rakt av från motionen..... Sen trafik, till sist kom integration, och jag skrattade, och skrattade, för ja, det gick väl sådär, det var så kul att se hur **** grävde sin egen grav, hehe (skadeglädje=bästa sorten som finns).

När det blev vår tur, alltså miljö, så började det väl helt okej, men sedan så blev vi mosade, men mest för att folk pratade om saker som inte ens stod med, t.ex. kompost, det fanns inte ett ord om det, eller ja, påsarna, haha folk är dumma i huvudet, låt mig bara få ut det: Det handlade om plast, metall, saker som inte blir dåligt! OKEJ?! Dumbasses...............

Idag köpte jag skor, ska fundera på om det är rätt den här gången, annars skiter jag i allt och går barfota hela vintern!
Bild kanske kommer senare.......


Nu ska jag grubbla lite till på hur irriterad jag blev idag, fick för fasiken ett utbrott uppe på scenen, VARFÖR VISSA MÄNNISKOR INTE BARA HÅLLER TYST!!  Nej usch, har mått illa hela dagen och inte blev det av att vi förlorade.....


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

roligt med nya skor :]

2007-10-16 @ 17:26:23
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Little darling

snygg design :)

2007-10-16 @ 17:49:07
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Anonym

mmm folk är DUMMA, brist på kunskap helt enkelt

2007-10-16 @ 20:31:01
Postat av: Calle Valberg Sp1e

Skaffa bättre argument så blir ni väl inte mosade och så håller folk tyst? :o

2007-10-17 @ 14:22:39
Postat av: Lina

Hehe, iofs, jag visste att våra argument sög, men vår motion var inte sämst, och dem som hade dålig gick vidare, vilket blev till att det sög =P

2007-10-17 @ 19:14:19
URL: http://underbaralina.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken av dom som gick vidare var dålig? :o

2007-10-18 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0