Tisdag

Idag så har jag haft lite spa-dag, för att varva ner... Blev ansiktsmask, fotbad, och hårinpackning, inte mycket, men det gör stor skillnad. Sedan kom Linnea hit och vi pratade, hon skulle låna noter från mig, eftersom hon ska söka till ny skola imorgon, Scenskolan. Håller tummarna att det går bra! =)

Jag har hållt mig undan datorn idag, orkade inte sitta här.. Är ganska trött på den. Efter Desperate ousewives ska jag nog gå på promenad. Ska ju till Gotland imorgon. Åker hemifrån runt 9-tiden, har packat väskan, så allt är klart!

Nej nu ska jag stänga av den här dumburken. Satte bara på den för att ladda min Ipod, och det är klart nu =) Så jag skriver imorgon istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0