Torsdag

Hahaha matteprovet var fascinerande, alltså det gick såååå dåligt, jag svarade på g-delen, men mvg-delen, alltså det är typ mer än hälften fel. Egentligen så borde jag inte sitta här just nu, jag borde plugga spanska, så jag har den minsta chansen imorgon... Men det kommer inte hända, jag kommer sitta här hela dagen, och sen vid åtta kommer jag börja plugga... Usch och fy på mig... Men nästa vecka har vi ju ändå inga prov, så det får väl vara bra =) Och efter det är det lov, och nästa helg ska jag kanske träffa en "gammal" bekant, hehe, vi får se om det blir eller inte, men jag vill faktiskt så ja =)

Alltså jag vet inte varför men jag har börjat dricka sojamjölk, det är inte ens såå gott, men dricker det ändå.

Idag på datan förresten så kickade jag nötter på Excel, det var typ äckligt lätt, lite imponerad över mig själv.
Nej nu ska jag kolla klart på One Tree Hill, som jag aldrig kommer tröttna på ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, du och jag kan starta en klubb, lina :P jag har inte ens öppnat spanska-böckerna :P

2007-10-18 @ 18:15:39
Postat av: Anonym

haha, samma här :P lyckades ju till o me försova mig o missa provet! :S One Three Hill äger btw :D

2007-10-20 @ 19:00:01
Postat av: Melanie

haha, samma här :P lyckades ju till o me försova mig o missa provet! :S One Three Hill äger btw :D

2007-10-20 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0