Underbar kväll =)

Jag har haft sådär "9c1"-roligt ikväll, så kul jag bara har tillsammans med dem, nästan så att man inte märker att vi inte går i samma klass.  På bowlingen så förlorade jag, på två serier så fick jag 109poäng, men jag är nöjd ändå..



Taggade människor, bowling stod på agendan


Underbara =)♥


Tessan, Mathilda och Carro


GH som fick strike hela tiden


Sen så gick vi hem till Fatima och spelade poker


Potten och Oscar som åkte ut först! Jag åkte efter honom :p




Efter det så hamnade vi på tåget till Akalla, haha

Tvillingarnas (yes I did use that frase!) lappar, haha sem dem tryckte upp mot rutan för att folk skulle se,



Carro som står "on the outside looking in" =)




Sååå jädra skön Oscar är =)

Det där var hela min kväll i ett nötskal =) Sååå kul, måste göras igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0