Väldigt sent inlägg

Mitt första inlägg idag, men jag har inte hunnit, känns som om det har vart jättemycket.

Idag på morgonen så ville jag inte gå upp, och var väldigt nära att stanna hemma en dag till. Anledningen var nog att jag inte kunde sova igår, låg vaken till minst halv två, och bara stirrade på min tv, sen så mådde jag såååå sjukt illa, det var hemskt, och det har vart så hela dagen, är det fortfarande t.o.m. Antingen så är det min kropp som protesterar mot all stress eller så är det något annat fel.... Ska gå till doktorn (igen) om det är kvar nästa vecka.
Idag på gympan förresten så upptäckte jag att min vilopuls var 92 slag/minuten och när jag satt upp, gjorde alltså ingenting, så var den på 134 slag/minuten. Det är inte bra va? Hehe.

I helgen så är det planerat att jag ska ha tjejmiddag =) Det kommer bli sjukt kul, fast jag kan ju inte laga mat, så dem får låtsas att det gott helt enkelt. Det blir underbart, älskar såna kvällar.

Imorgon slutar jag jättetidigt, och ska fira det på något underbart sätt, eller nåt haha, kanske bara åker hem och sätter mig framför datorn, men det hör inte till.

Nej nu ska jag kolla klart på desperata hemmafruar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0