Ahh vad hemsk dag

Hade resursdag. Lyckades självklart hamna i samma grupp som exet och hans två kompisar, och man kan ju verkligen inte säga att stämningen mellan oss är harmonisk, det är så hemskt!
Jag är dessutom riktigt dålig på brännboll, springer typ inte och kan inte fånga bollar haha (inte blev det bättre heller när man är superförkyld).
Ikväll så kommer jag få veta om jag kommit in på Jensen N. Hoppas verkligen det för jag vill inte gå kvar, det blir för mycket med exet.

Det är nog en av de värsta sakerna som kan hända när man gjort slut, att man hamnar i samma klass sen. Speciellt när det var en väldigt ugly break-up

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va jobbigt att hamna i samma klass som exet. jag vet hur det känns gumman

2007-11-23 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0