Alltså nej!

Nej jag hatar exet, det går inte att komma ifrån det, han är en hemsk liten människa! Varför kan man inte ens vara artig nog att säga typ "förlåt att jag förstörde ditt liv i tre veckor, och förlåt för att mitt enorma ego alltid kommer sättas framför dina känslor". Jag är egocentrisk jag med, men hallå jag fattar i alla fall när jag gjort fel och är mogen nog att säga förlåt då, sen finns dem som aldrig tycker att dem gjort fel, att dem bara gör rätt och att vi borde se dem som guds gåva. Jag är ledsen men egoister funkar inte så bra för mig faktiskt, gillar MÄNSKLIGA killar bättre.

Och att han nu försöker dra upp att jag fick sämre på ett prov, ETT prov, om jag inte minns fel så fick du VG i engelska och jag fick MVG, kanske säger något. bara att jag fick 4mindre rätt på ett prov nu ger inte dig rätt att göra mig ännu lägre, tre veckor räcker väl, måste du göra samma sak i tre år till då? Det är väldigt synd om jag inte får byta klass, jag vill ha den perfekta ex-relationen, man pratar inte med den andra, man träffar inte den andra, man får bara höra rykten, rykten som sårar!

Tror inte jag är skapt för tonårsförälskelser, jag tar det för seriöst, och det här var verkligen inte seriöst, det var så långt ifrån seriöst det gick. Antingen så får jag bli bisexuell fram tills det att jag går ut skolan eller så får jag leva i celibat, ELLER så skaffar jag en äldre kille nästa gång, inte nån liten fjuttig 92:a som för den delen är ett år yngre, det var hemskt, ett av mitt livs största besvikelser, det värsta är att jag kommer komma ihåg honom för evigt och det känns väl sådär, men det går inte, för vi har speciella "minnen".

Nej om jag kunde skulle jag vilja att det blev december igen så jag kunde stoppa mig själv från att göra mitt livs misstag!

Kommentarer
Postat av: The Dante

Bra, kärlek skadar bara. Det enda man behöver från det motsatta könet just nu är vänskap och oskyldigt sex

2007-09-05 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0