Än en gång, är bara tvungen, ska skriva seriöst snart

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Lina Engström
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Lina men kanske inte efternamnet
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Lina eller Linus
04. vilket stjärntecken är du? Oxe
05. vilken årgång är du? 1991
06. vart bor du? På Kungsholmen
07. bott utomlands? Nej
08. flyttat antal gånger? Kanske 5 ggr
09. vart skulle du vilja bo? Typ på söder
10. vilken skolklass? Sp1e
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag har inga planer

UTSEENDE

01. hur lång är du? 165 cm
02. hur mycket väger du? 47,5
03. hårfärg och frisyr? jämt snedbena och just nu rödblont
04. ögonfärg? Grönbruna
05. mest nöjd med? Mina ben
06. minst nöjd med? Min mage, den är hårig
07. skostorlek? 37/38
08. glasögon? Nej
09. har du några piercingar/tatueringar? Nej om inte öronen räknas

FAVORITER

01. filmer? Moulin Rouge och Lejonkungen
02. låtar? Gud typ allt!
03. årstider? SOMMAREN
04. mat/dryck? Pizza och Isthé
05. djur? Hundar och katter hos mamma
06. färg? Lila
07. parfym? Burberry-Burberry
09. ämne i skolan? Engelska
10. sysselsättning? Dator och kompisar

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Min svarta skinnjacka
02. vad använder du just nu för skor? Ballerinaskor
03. favoritfärg på kläder? Blivit svart
04. favoritmaterial på kläder? Bryr mig faktiskt inte
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En fin kjol och en stickad tröja
06. favoritaffärer? Har ingen
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 1000 kanske
08. favoritmärke? Friis & Co.
09. vad har du för tröjstorlek? Har XS men köper S

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Mini
2. vilken färg på tapeterna? Vita
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Rött och brunt
4. vad vill du ändra där inne? I stort sett allting
5. vad har du där inne av följande: .
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannens tomt
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn
8. favoritpryl i rummet?  Min byrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0