Äntligen klar!

Nu blev jag klar med min halsduk, den är 5 cm kortare än mig, men jag lyckades ha något att göra i ca.17timmar haha.

Jag längtar tills jag får flytta hemifrån, jag tror inte jag är redo, men jag längtar. Jag vill fixa min egna ordentliga mat, städa så det blir fint, inreda det underbart, allt! Det kommer bli mitt mål så fort jag känner mig redo.

Ikväll är det Desperate Housewives, jag missade ju nästan hela förra säsongen men jag tänker börja kolla igen, om jag inte förstår något så slutar jag väl men ska försöka, men innan dess är det Idol!  Så nu ska jag kolla på det samtidigt som jag gör matteläxan, men det är lätt, det är bara en sida i matte-a, så det flyger förbi, frågan är bara om jag kommer vara så inne i det, eller som all uppmärksamhet går till tvn, haha. Men det är inte mitt problem..... eller kanske lite, men äsch, jag tycker jag skött mina läxor riktigt bra än så länge den här första månaden (det enda undantaget är historia-läxorna som jag inte gjort nån gång).

Än så länge så har jag inte vågat har uppsatt hår eller diadem i skolan, undrar när jag ska ha det, för det känns fult på något sätt, jag är inte så bekväm i uppsatt hår, gillar att ha det som det är alltid är.

Förresten jag skulle ju möblera om i mitt rum, det blev inte av för jag vill ha en ny säng, men jag hittar ingen bra, det fanns en men då skulle man inte ens kunna komma in i mitt rum utan att hoppa upp i sängen hehe, så vi får väl bygga en egen ;)

Men jag måste bara säga, det är väldigt flummigt här just nu, men vad tänker vissa människor?  Varför söker alla extremt dåliga? Ibland tror jag faktiskt att Tv4 anställer folk som sjunger jättedåligt för att det ska bli bra tv, att allt är enligt manus eller något sånt, haha, för det här är ju bara larvigt! Man kan inte ens sjunga så dåligt, jag sjunger nästan bättre än 80%. USELT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0