Äntligen!

Pratade med Jensen N. idag! Jag har fått en plats, så på måndag ska jag dit  på provdag och träffa klassen och om jag inte trivs så grå jag bara tillbaka till min gamla klass, fast jag har ju målat upp en drömskola så vi får väl se, me njag är jätteglad i alla fall!

Om två timmar ska jag åka till Gotland, ska till min kära lilla mor och fira lillasysters födelsedag, har inte  vart där på jättelänge så det blir nog kul.

Idag efter skolan så åkte jag och Carro runt och letade efter en tröja till henne, men tydligen så har dem sålt slut på alla såna tröjor i stan så vi köpte en liknande, sen köpte jag ett halsband (bilde senare) och Carro köpte en "mystery-bag" haha vissa saker var okej men andra undrade man bara vad dem tänkt, det var typ knallrosa armband formade som hjärtan, riktigt fint.

Det var en bra dag, fast jag svarade fel på en fråga på no:n haha, men det gjorde nog inte så mycket, vi förlorade bara med en halv poäng i alla fall hehe. Men vill ändå byta........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0