Är beroende av ett antal bloggar:

Jag älskar massa olika bloggar, inte för att det är förebilder eller något, men det känns bara som om det är intressant att läsa.

Självklart finns Blondinbellas blogg på listan, sedan är det nog "Kenzaas", och en blogg jag tycker att ALLA borde läsa är http://ungmamma15.blogg.se/ . Hon är bara så stark, och jag vet inte, jag känner iaf att det är som om jag kan göra allt, hur hon balanserar allt, det är fantastiskt! Jag vet att om det vart jag så hade jag aldrig klarat av det, men hon klarar dels en dotter, och en massa annat, känns det som i alla fall. =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

klickade på länken till ungmamma15 och nu är jag fast :) kunde inte sluta läsa :P

2007-09-30 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0