Besviken

Jensen N. skulle ringt, men jag antar väl att dem glömde, Väldigt besviken.  Man blir typ skitsur, fast det är väl inte sista gången det här kommer hända, men ändå!
Imorgon på gympan slipper jag vara med, vilket kanske är tur, har ett vagt minne av att vi ska orientera, haha vill inte tappa bort mig en gång till!
Sen ska jag ha spytråkig datalektion med en tant som är typ medeltidsgammal och hon ska försöka lära oss "unga" år 2007 om datorer, borde det inte vara tvärtom? Min åsikt bara, haha, men hon är riktigt värdelös, just nu håller vi på och lär oss om "vindovs". Jag säger inte att hon inte kan sin sak, men hallå alla kan väl ändå uttala Windows? Speciellt om man ska vara data-lärare? Undrar var man hittar dessa konstiga tanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0