Början på mitt nyttiga liv.....

....slutade ungefär samma dag som det börjat. Idag skulle jag leva nyttigt men så såg jag kakorna i skolan, och kunde inte låta bli, så jag åt en sån, sen tränade jag bort ungefär en procent av den kakan, så det gick ju inte riktigt vägen. Sen när jag kom hem så fick jag ännu ett återfall och åt HELA fyra chokladbitar! Herregud, jag kommer dö av fetma haha, nej jag kommer troligen inte alls klara av att inte äta onyttigt jämt, så jag har gett Carro tillåtelse att ge mig en örfil om jag är på väg, och här hemma nu finns det inget onyttigt äckligt kvar, jag är fast besluten att det ska gå haha.

Provet imorgon kommer gå intressant haha, jag har bara ingen lust att plugga. Läst de första sidorna, men av någon anledning så tror jag inte att jag kommer så långt på det.... Men men jag ska plugga alldeles strax hehe.

Jag har fått höra massor om att jag har svårt att släppa taget om folk, så när jag äntligen lyckas, hur pinsamt är det då inte nu när "dina" kompisar inte har släppt taget?  Haha jag har inget emot det men det är lite komiskt!


Nej nu ska jag spurta och plugga stenhårt haha....... eller något liknande i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0